Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna, będąca podstawowym narzędziem w budowaniu wizerunku firmy i tożsamości marki na rynku, to niewątpliwie działanie od którego każdy powinien rozpocząć pracę nad skutecznym sukcesem rynkowym i marketingowym swojej firmy lub instytucji.

Identyfikacja wizualna (Corporate Iidentity) będąca zestawieniem ogólnie przyjętych zasad stosowania znaku graficznego, mających na celu bezbłędne rozpoznawanie i identyfikowanie firmy wśród innych podmiotów gospodarczych działających na rynku lokalnym lub globalnym.

Na spójny i nierozłączny sukces marki stanowi Księga Znaku, na którą składa się szereg opisów wizualnych oraz graficznych (logo, logotyp, materiały firmowe i reklamowe, akcydensy).

 

Etapy projektowania Identyfikacji Wizualnej:

  • Etap I

    Etap pierwszy

    Zebranie i określenie wszystkich wytycznych, założeń, oczekiwań odnośnie projektu logo. Analiza potrzeb i dostarczenie informacji z zakresu profilu działalności oraz obszaru działania firmy lub instytucji.

  • Etap II

    Etap drugi

    W etapie II Studio Graficzne każdorazowo przygotowuje trzy różne wersje znaku graficznego (projekt logo), zaprojektowanych według dostarczonych informacji o profilu działalności.

  • Etap III

    Etap trzeci

    Z trzech różnych nadesłanych propozycji znaku graficznego (projektu logo), wybierana jest jedna wersja logo. Po wyborze logo, Studio Graficzne pracuje nad dokładną budową znaku.

  • Etap V

    Etap piąty

    Ostatnim etapem przygotowania księgi znaku (System Identyfikacji Wizualnej) jest jej odbiór i późniejsze stosowanie wg określonych w niej zasad.

Na peny skad Księgi Znaku (Identyfikacji wizualnej) składa się:

  • Logo, logotyp
  • Zasady stosowania znaku graficzego
  • Kolorystyka i profile kolorystyczne
  • Akcydensy informacyjne (wyzytówki, papier firmowy, papier listowy, papier korporacyjny, koperty, pieczątki, teczki ofertowe, ulotki, plakaty, bloczki, notesy, foldery, katalogi, prospekty, etc.)
  • Akcydensy opakowaniowe (etykiety, metki, pląby, opakowania)
  • Akcydensy promocyjne (gadżety i upominki reklamowe, gadżety biznesowe, długopisy, pamięci USB, tekstylia, teczki, etc.)

Zawartość i rozbudowa księgi znaku zawsze konsultujemu z zamawiającym. W procesie identyfikacji konsultujemy i doradzamy w doborze i okresleniu niezbędnych i skutecznych nośników informacji.

 

Projektujemy i realizujemy:
Foldery i katalogi reklamowe
Teczki ofertowe
Plakaty, banery i ulotki
Notesy i bloczki
Dostarczamy i kreujemy skuteczne systemy identyfikacji wizualnej, do których zaliczamy:
Projektowanie logo
Identyfikacja wizualna
Księga znaku
Projektujemy i wdrażamy funkcjonalne strony internetowe, zoptymalizowane pod przeglądarki i wyszukiwarki internetowe. Posiadamy szeroką ofertę gadżetów reklamowych:
Długopisy i smycze
Teczki i torby papierowe
Tekstylia
kubki i filiżanki
Pamięci USB
Drukujemy wielkoformatowo, na różnych materiałach, jednocześnie dostarczamy:
Systemy Rollup
Systemy X-baner
Systemy L-baner
Ścianki wystawiennicze