Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna, będąca podstawowym narzędziem w budowaniu wizerunku firmy i tożsamości marki na rynku, to niewątpliwie działanie od którego każdy powinien rozpocząć pracę nad skutecznym sukcesem rynkowym i marketingowym swojej firmy lub instytucji.
Identyfikacja wizualna (Corporate Iidentity) będąca zestawieniem ogólnie przyjętych zasad stosowania znaku graficznego, mających na celu bezbłędne rozpoznawanie i identyfikowanie firmy wśród innych podmiotów gospodarczych działających na rynku lokalnym lub globalnym.
Na spójny i nierozłączny sukces marki stanowi Księga Znaku, na którą składa się szereg opisów wizualnych oraz graficznych (logo, logotyp, materiały firmowe i reklamowe, akcydensy).
Etapy projektowania Identyfikacji Wizualnej:
Na peny skad Księgi Znaku (Identyfikacji wizualnej) składa się:
- Logo, logotyp
- Zasady stosowania znaku graficzego
- Kolorystyka i profile kolorystyczne
- Akcydensy informacyjne (wyzytówki, papier firmowy, papier listowy, papier korporacyjny, koperty, pieczątki, teczki ofertowe, ulotki, plakaty, bloczki, notesy, foldery, katalogi, prospekty, etc.)
- Akcydensy opakowaniowe (etykiety, metki, pląby, opakowania)
- Akcydensy promocyjne (gadżety i upominki reklamowe, gadżety biznesowe, długopisy, pamięci USB, tekstylia, teczki, etc.)
Zawartość i rozbudowa księgi znaku zawsze konsultujemu z zamawiającym. W procesie identyfikacji konsultujemy i doradzamy w doborze i okresleniu niezbędnych i skutecznych nośników informacji.